tag:blogger.com,1999:blog-3488276348712734527.post9038256446852457948..comments2023-11-19T07:56:59.595-08:00Comments on كُزاز: درباره ی تاریخ بیهقیعلی مسعودی نیاhttp://www.blogger.com/profile/03805710399452938475noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-3488276348712734527.post-78760485912476341582011-07-21T07:24:39.237-07:002011-07-21T07:24:39.237-07:00حالا که نوشتن ِ این شعر را به پایان برده ام ( وَ ص...حالا که نوشتن ِ این شعر را به پایان برده ام ( وَ صد افسوس ! آخر داشتم خیلی خیلی حال می کردم باهاش ! ) ، مانده ام که این متن ِ پُر سر وُ صدای چند دهانه را چه گونه می شود خواند ؟ این جا با متنی سر وُ کار داریم که به گونه ای همزمان ، جورواجور نویسی را ( بدون تقدم وُ تاخر ) در بافتی دیداری پیش می برد . شکی نیست که تجربه ی منحصر به فردی ست در قلمرو شعر ِ چند صدایی . به این دلیل که لحن ها و سامانه های زبانی و حتا نظرگاه های گوناگونی این متن را پدید آورده اند و چون فرم ِ شعر ( فرمی که در واقع از یک فرم ِ آموزشی رایج وام گرفته شده و نام ِ شعر نیز بر آن تاکید دارد ) ، پس زمینه ی مناسبی برای حضور و نقش آفرینی ِ این عناصر گوناگون فراهم کرده ...<br />..<br />..<br />..<br />چهارجوابی ها ( با حاشیه ها و ضمیمه هایش ) !مهرhttp://fo.persianblog.irnoreply@blogger.com